

Evenimente Private
Royal Ballroom Timisoara este locatia ideala pentru evenimentele care conteaza cel mai mult. Situata intr-un cadru elegant, aceasta sala de evenimente redefineste conceptul de rafinament si versatilitate, fiind perfecta pentru nunti de poveste, aniversari speciale, conferinte corporate sau alte ocazii memorabile.
Cu o capacitate de pana la 150 de invitati, Royal Ballroom imbina designul contemporan cu functionalitatea, oferind un spatiu adaptabil oricarui tip de eveniment. Fie ca doriti un aranjament clasic cu mese rotunde sau un setup sofisticat pentru o receptie de tip cocktail, echipa noastra va sta la dispozitie pentru a personaliza fiecare detaliu.
REZERVARI
Restaurant
La restaurantul nostru, parte din TimHotels, va asteptam cu preparate delicioase, inspirate din bucataria internationala si locala. Ne concentram pe mancaruri proaspete si gustoase, potrivite pentru orice moment al zilei. Ambianta este relaxata, cu un decor simplu si placut, ideal atat pentru cine in familie, cat si pentru intalniri de afaceri. La noi, mesele sunt mai mult decat o simpla pauza – sunt momente de relaxare si savurare.
DETALII

Royal Ballroom reprezinta locatia ideala pentru evenimente de neuitat, combinand luxul cu versatilitatea. Cu o capacitate generoasa si facilitati de top, sala noastra este perfecta pentru nunti, conferinte, aniversari sau orice alt tip de eveniment special.
Caracteristici Sala Royal Ballroom
- Capacitate: Pana la 150 de invitati;
- Design modern si sofisticat: Accente elegante, ideale pentru orice tematica de eveniment;
- Flexibilitate in aranjamente: Mese rotunde, dreptunghiulare sau setup cocktail;
- Ring de dans spatios: Perfect pentru momentele de neuitat ale serii;
- Tehnologie moderna: Sistem audio performant, proiector, lumini ambientale personalizate, scena.
De ce sa alegeti Royal Ballroom?
- Servicii personalizate: Solutii flexibile si creative pentru a va indeplini viziunea;
- Atentie la detalii: Fiecare aspect este planificat si realizat impecabil;
- Consultanta: Specialistii nostri va stau la dispozitie pentru a va oferi suport si inspiratie la fiecare pas;
- Organizare: Cu o echipa experimentata, va ghidam pas cu pas in planificarea evenimentului dorit. De la concept si design, pana la decor si coordonare, ne asiguram ca fiecare detaliu reflecta dorintele si stilul unic pentru evenimentul dumneavoastra.
DESCARCA BROSURA PENTRU EVENIMENTE

Evenimente Corporate
Hotelul Royal Plaza Timisoara, parte din reteaua TimHotels alaturi de Excelsior, President si Oxford, este locul ideal pentru evenimente importante, de la nunti romantice si petreceri de aniversare, pana la conferinte de afaceri si workshop-uri. Salile noastre elegante sunt pregatite sa gazduiasca evenimente memorabile, alaturi de echipa noastra de organizare.
DETALII
Sala de Conferinte
Sala noastra de conferinte este o alegere excelenta pentru gazduirea evenimentelor profesionale de toate tipurile. Acestea pot fi organizate timp de cateva ore, o zi sau mai multe zile, in functie de programul companiei dumneavoastra. Fie ca este vorba despre prelegeri, ateliere de lucru, seminarii sau discutii la mese rotunde, teambuilding-uri indoor si reunirea membrilor companiei dumneavoastra, spatiul pe care vi-l punem la dispozitie este cadrul potrivit pentru schimbul de informatii, crearea relatiilor si stabilirea noilor conexiuni.
DETALII

Cazare
Testimoniale

Camerele sunt foarte curate si spatioase, locatie placuta, mic dejun bun, espresso bun... parcare gratuita si intotdeauna este unde sa va lasati masina... daca venim in Timisoara, cu siguranta ne vom caza in acelasi hotel.
Dragičević (Serbia)Hotel foarte frumos, foarte confortabil si linistit. Micul dejun este bogat si de inalta calitate, primirea este profesionista si atenta.
Regine (Franta)Hotel renovat, curat, cu mic dejun excelent si personal prietenos, pat confortabil, camera frumoasa, liniste, are parcare.
Nataša (Serbia)Atmosfera placuta si placuta, tipul de la receptie a fost amabil, zambitor si gata de gluma: camere calde si confortabile!
Aleksandar (Serbia)Ne bucuram ca v-am ales, intregului personal pentru tot ce ati facut pentru noi! Recomand cu mare drag.
Laura DraganRecomand cu mare caldura. Localul si personalul de nota 10, mancarea foarte buna si servirea impecabila. Cu siguranta vom reveni si pentru alte evenimente.
Adriana CosteaTotul a fost minunat. Staful de mare ajutor si foarte punctuali, mancarea foarte buna si diversificata, sala de nunta selecta si potrivita pentru orice eveniment. Lumea a fost incantata, invitatii sau simtit de minune si cu siguranta o sa mai revenim si cu alta ocazie. Va multumim.
Nicoleta-Sorina RosuTotul a fost minunat la nunta: sala foarte frumos amenajata, mancarea buna si servirea exceptionala, laudata de toti invitatii. Va multumim pentru acest eveniment deosebit pentru noi. Gergö & Mariana.
Mariana HutonLocul unde chiar poti organiza un eveniment major! Mult bun gust, servire ireprosabila, personalul foarte atent si prompt cu clientii! Felicitari!
Camelia GherghinaExtraordinari! Va recomand cu drag. Mancare foarte buna, servire impecabila, implicare si flexibilitate. Ne-ati ajutat sa avem un eveniment reusit. Va multumesc!
Daiana IleaAti fost extraordinari! Totul a fost perfect si nu a lipsit nimic de la nunta noastra! Sala este foarte frumoasa, mancarea a fost laudata de invitati si servirea a fost ireprosabila! Felicitari pentru munca depusa! Recomandam cu încredere! Antonela si Maximilian.
Ana GosaRezervari

